<p align="justify">Szeretnél tornázni, de kicsi gyereked mellett ez nehezen megoldható, vagy nehezen veszed rá magad otthon, egyedül? Éppen neked-nektek indítottuk el Baba-mama tornánkat! Kifejezetten olyan anyukák jelentkezését várjuk, akik gyermekeiket is magukkal hozva, a gyermekükkel együtt tornázhatnak. Megismerkedhettek közben más anyukákkal, babákkal is, ami szintén élményekkel gazdagíthat titeket ebben a csodaszép időszakban.</p>
<p align="justify">A komplex szenzomotoros fejlesztést még a korai fejlesztéshez tartozónak kell tekintenünk. Az ügyetlenségből, az állandó pörgésből vagy a megkésett beszédfejlődésből a későbbiekben figyelemzavar alakulhat ki, melyből -a figyelemzavar következményeként- jelentkezhetnek a tanulási problémák, súlyosabb esetekben pl. a diszgráfia és a diszlexia. A figyelem, a mozgás és a tanulás központjai az agyban ugyanazon területen találhatóak meg, fejlődésük szorosan összefügg, bármelyik terület zavara sajnos a másik kettő zavarát is okozhatja. Természetesen ez nem az IQ-t jelenti! Kiváló képességű gyerekek, magas IQ-val is rendelkezhetnek idegrendszeri éretlenséggel. Csoportos terápiánkat azoknak a gyermekeknek javasoljuk, akik Longikid vizsgálatuk alapján enyhén megkésett (eltérő) teljesítményt vagy életkoruknak nem megfelelő teljesítményt nyújtanak, de megfelelő mértékben képesek együttműködni, terhelhetőek, kellően irányíthatóak. A csoportos terápia feladatai közé több kognitív (értelmi) feladatokat teszünk, melyek során a gyermekeknek társaikkal együttműködve kell figyelniük, emlékezniük, gondolkodniuk, helyzeteket megoldaniuk, beszélniük, rajzolniuk. Tehát a gyermek figyeli, megfigyeli, megérti a feladathelyzetet, majd egyedül vagy társaival kooperálva megtervezi és kivitelezi a helyzetnek megfelelő (adaptív) válaszát. Célunk az, hogy a megfelelő iskolai készségek megalapozásával, az idegrendszer érésének támogatásával minden gyermekből kihozzuk képességei legjavát, hogy mindezt birtokolva tudjanak minél jobban teljesíteni később az iskolában.</p>
<p align="justify">Komplex játékos foglalkozás középső csoportos óvodások számára. Kiemelt figyelmet fordítok mindazon területek fejlesztésére, melyek a későbbi hatékony tanulás kialakulásához szükségesek. A gyakorlatok elősegítik a megfelelő koncentráció fejlődését, az együttműködő, közösségi magatartás alapjainak megismerését, egyéb szükséges készségek elsajátítását. A gyermekek fejlesztése kellemes, játékos formában zajlik.</p>
<p align="justify">Az iskola előkészítő foglalkozás célja, hogy zökkenőmentessé tegye a gyermek számára az iskolakezdést. Játékosan készítjük fel a tanulásra, miközben feladattudatát, kitartását, koncentrációs képességeit erősítjük. Játékos gyakorlatok közben sajátíthatják el a kicsik a közösségi beilleszkedés, az együttműködés alapjait. A gyermek a foglalkozások során magabiztossá válik, sikerélményhez jut, s így már nem szorongva fog az iskolába érkezni. A foglalkozások szeptemberben indulnak.</p>
<p align="justify">Az iskolakezdés nagy izgalom a gyermek és a szülő számára is. Az „ELSŐS LETTEM” foglalkozások a gyermek azon készségeinek megerősítésére szolgálnak, melyek a tanuláshoz elengedhetetlenek. Játékos formában történik az alapkészségek (olvasási, írási, számolási készségek) fejlesztése. Vidám hangulatú foglalkozásainkon mindezeket könnyedén sajátítják el a kicsik, bizonyos esetekben ezen múlik a probléma- és szorongásmentes első évük az iskolában.</p>
<p align="justify">Ezt a foglalkozást olyan alsó tagozatos gyermekeknek ajánljuk, akiknek nehézséget jelent az órára való felkészülés és az azon való sikeres szereplés. A foglalkozásokon számos praktikus, a mindennapokban jól használható technikát tanítunk meg a kicsiknek, illetve igyekszünk egyénre szabottan is fókuszálni a gyermek hiányosságaira. Célunk a minél eredményesebb tanulási folyamat elérése a gyermekeknél az értelmi képességek (figyelem, emlékezet, gondolkodás) fejlesztésével.</p>
<p align="justify">Csoportos terápia, mely azoknak a gyermekeknek javasolt, akik Longikid mozgásvizsgálatuk alapján enyhén megkésett (eltérő) teljesítményt vagy életkoruknak nem megfelelő teljesítményt mutatnak, de együttműködőek, terhelhetőek, irányíthatóak. A csoportos terápia feladatai közé több kognitív (értelmi) feladatot teszünk, mely során a gyermekeknek társaikkal együttműködve kell figyelniük, emlékezniük, gondolkodniuk, helyzeteket megoldaniuk, beszélniük, rajzolniuk. Tehát a gyermek először figyeli, megfigyeli, megérti a feladathelyzetet, majd egyedül vagy társaival együttműködve megtervezi és kivitelezi a helyzetnek megfelelő (adaptív) válaszát. Fontos feladatunk a tanulási készségek (olvasás, írás, matematika) megfelelő kialakítása, megerősítése.</p>
<p align="justify">Felnőttként sok ember számára „mumus” az angol nyelv. Sokan már nem is akarnak belevágni, mert nincs rá idejük, vagy azt gondolják, hogy már késő elkezdeni.
Azonban az utazások során elakadnak, mert nem tudnak-mernek egy picit sem megszólalni. Ez a kellemetlen élmény rányomhatja bélyegét az egész nyaralásra. Az útitárs angol tanfolyam egy 15 alkalmas tanfolyam, mely az utazások alkalmával szükséges angol „gyorstalpalót” adja a jelentkezőknek, hogy különböző szituációkban meg merjenek szólalni, s a kétségbeesés helyett meg tudják oldani az adott szituációt. Az utazás így még élvezhetőbb lesz, sőt már ez a minimális nyelvtudás is kifejezetten pozitív élménnyel járul hozzá.</p>
<p align="justify">A foglalkozásokon főleg saját testsúlyos gyakorlatokat végzünk, ezekhez semmilyen segédeszközre nincs szükség. Az órák alacsony intenzitásúak, gyengébb fizikummal rendelkező, vagy szülés után levő anyukák számára is kifejezetten ajánlott. Természetes szülés után 6-8 héttel, császármetszés után pedig 10-12 héttel javasolt a tornát elkezdeni, amennyiben azt az orvos is jóváhagyta.</p>
<p align="justify">Ahol a szülő is „tanulhat”. Havonta egy alkalommal megrendezésre kerülő „Szülők iskolája” összejöveteleinken meghívott szakemberek segítenek a gyermekeket és nevelésüket érintő kérdésekben eligazodni. A szülők élményeket, tapasztalatokat oszthatnak meg egymással, valamint kérdezhetnek, illetve segítséget is kérhetnek a meghívott szakemberektől. Rengeteg hasznos, fontos tapasztalat cserél gazdát ilyenkor, hiszen minden gyermek, minden család más és más, ahogyan az életkori sajátosságokból fakadó élethelyzetek is. A szülői visszajelzések alapján elmondhatjuk, hogy igazán eredményes ez a formája a családok és a gyermekek segítésének. A részvételi szándékot a foglalkozások előtt jelezni kell.</p>